Времетраене на вашия проект: 12 месеца
До колко човека ще достигнете с вашия проект?
ПРЕКИ ПОЛЗВАТЕЛИ (цел около 50% да са момичета, но мин. 40%):
– Деца: 5-10 клас: 300
– Младежи с интерес към здравословно хранене: 100
– Съотборници на притежателите на тестета: 1500
ПОСРЕДНИЦИ:
– Учители: 300
– НПО: 50
– Lidl за служители с деца: 50
НЕПРЕКИ:
– Родители: 1000
– Информирани: 10000
Какво искате да постигнем с този проект?
Основната цел е подобряване културата на хранене на децата и младежите чрез: – Провокиране на интереса им към здравословното хранене чрез игровизация – Създаване на инструмент, в помощ на родители, учители и организации, които работят за изграждане на здравословни навици – Повишаване информираността по темата за здравословното хранене. В дългосрочен план целта е децата и младежите да се хранят по-здравословно, да изградят съпътстващи здравословни навици, които да подобрят цялостното им състояние.
Какви резултати очаквате да постигнете с този проект?
Като желани и очаквани резултати от проекта, в следствие разработването и разпространението на игровизирания обучителен материал (тесте с карти) и обучителни видеа, можем да дефинираме следните: – Засилване на фокуса към развитието на децата в България, предоставяйки им интерактивен и лесен начин да повишат своите знания за хранителните продукти и влиянието на техните съставки и вещества върху организма. – Активно включване на традиционната образователна система на местно ниво, която да се превърне в деен участник и партньор, за да допринесе за устойчивостта на проекта, интегрирайки играта в извънкласните занимания на децата. – Създаване на решение, което е насочено към всички младежи без оглед на пол, раса, националност, етническа принадлежност, увреждания и други характеристики. – Формулиране на устойчиво и иновативно решение на проблем, от който са засегнати все по-голям процент от децата в България и в частност в София. Проблем, който се засили вследствие на Ковид пандемичната обстановка.
Дейнист 1:
Като желани и очаквани резултати от проекта, в следствие разработването и разпространението на игровизирания обучителен материал (тесте с карти) и обучителни видеа, можем да дефинираме следните:
– Засилване на фокуса към развитието на децата в България, предоставяйки им интерактивен и лесен начин да повишат своите знания за хранителните продукти и влиянието на техните съставки и вещества върху организма.
– Активно включване на традиционната образователна система на местно ниво, която да се превърне в деен участник и партньор, за да допринесе за устойчивостта на проекта, интегрирайки играта в извънкласните занимания на децата.
– Създаване на решение, което е насочено към всички младежи без оглед на пол, раса, националност, етническа принадлежност, увреждания и други характеристики.
– Формулиране на устойчиво и иновативно решение на проблем, от който са засегнати все по-голям процент от децата в България и в частност в София. Проблем, който се засили вследствие на Ковид пандемичната обстановка.
Дейност 2:
Като желани и очаквани резултати от проекта, в следствие разработването и разпространението на игровизирания обучителен материал (тесте с карти) и обучителни видеа, можем да дефинираме следните: – Засилване на фокуса към развитието на децата в България, предоставяйки им интерактивен и лесен начин да повишат своите знания за хранителните продукти и влиянието на техните съставки и вещества върху организма. – Активно включване на традиционната образователна система на местно ниво, която да се превърне в деен участник и партньор, за да допринесе за устойчивостта на проекта, интегрирайки играта в извънкласните занимания на децата. – Създаване на решение, което е насочено към всички младежи без оглед на пол, раса, националност, етническа принадлежност, увреждания и други характеристики. – Формулиране на устойчиво и иновативно решение на проблем, от който са засегнати все по-голям процент от децата в България и в частност в София. Проблем, който се засили вследствие на Ковид пандемичната обстановка.
Дейност 3:
Като желани и очаквани резултати от проекта, в следствие разработването и разпространението на игровизирания обучителен материал (тесте с карти) и обучителни видеа, можем да дефинираме следните: – Засилване на фокуса към развитието на децата в България, предоставяйки им интерактивен и лесен начин да повишат своите знания за хранителните продукти и влиянието на техните съставки и вещества върху организма. – Активно включване на традиционната образователна система на местно ниво, която да се превърне в деен участник и партньор, за да допринесе за устойчивостта на проекта, интегрирайки играта в извънкласните занимания на децата. – Създаване на решение, което е насочено към всички младежи без оглед на пол, раса, националност, етническа принадлежност, увреждания и други характеристики. – Формулиране на устойчиво и иновативно решение на проблем, от който са засегнати все по-голям процент от децата в България и в частност в София. Проблем, който се засили вследствие на Ковид пандемичната обстановка.
Дейност 4:
Като желани и очаквани резултати от проекта, в следствие разработването и разпространението на игровизирания обучителен материал (тесте с карти) и обучителни видеа, можем да дефинираме следните: – Засилване на фокуса към развитието на децата в България, предоставяйки им интерактивен и лесен начин да повишат своите знания за хранителните продукти и влиянието на техните съставки и вещества върху организма. – Активно включване на традиционната образователна система на местно ниво, която да се превърне в деен участник и партньор, за да допринесе за устойчивостта на проекта, интегрирайки играта в извънкласните занимания на децата. – Създаване на решение, което е насочено към всички младежи без оглед на пол, раса, националност, етническа принадлежност, увреждания и други характеристики. – Формулиране на устойчиво и иновативно решение на проблем, от който са засегнати все по-голям процент от децата в България и в частност в София. Проблем, който се засили вследствие на Ковид пандемичната обстановка.
Дейнист 5:
Като желани и очаквани резултати от проекта, в следствие разработването и разпространението на игровизирания обучителен материал (тесте с карти) и обучителни видеа, можем да дефинираме следните: – Засилване на фокуса към развитието на децата в България, предоставяйки им интерактивен и лесен начин да повишат своите знания за хранителните продукти и влиянието на техните съставки и вещества върху организма. – Активно включване на традиционната образователна система на местно ниво, която да се превърне в деен участник и партньор, за да допринесе за устойчивостта на проекта, интегрирайки играта в извънкласните занимания на децата. – Създаване на решение, което е насочено към всички младежи без оглед на пол, раса, националност, етническа принадлежност, увреждания и други характеристики. – Формулиране на устойчиво и иновативно решение на проблем, от който са засегнати все по-голям процент от децата в България и в частност в София. Проблем, който се засили вследствие на Ковид пандемичната обстановка.